leaving without an answer...

(förlåt för skum rubrik)
Idag mådde jag inte bra. Inte bra alls. Bara de som vet behöver veta vad det handlar om. Men jag var i skolan iaf och på idrotten spelade vi olika bollsporter: Basket, innebandy och volleyboll. Vi gjorde det nästan helt utan lärare. Basket körde vi seriöst för det var roligt. på volleybollen vart det tråkigt och vi började flumma. på innebandyn gick det inte alls, så till slut gav Uffe upp och vi fick sluta en kvart tidigare :D Haha, stackars Uffe...
Sen malde dagen på med diverse lektioner och kebabgryta till lunch. Den var inte great direkt. Under dagen kom jag och Mylove Louise överens om att vi skulle ses på kulturskolan 40 min före teatern för att prata. Som jag sagt förut, bara de som vet behöver veta. Men du betyder i alla fall väldigt mycket för mig. Vet inte vad jag hade gjort utan dig <33
Sen orkade jag vara med på teatern en stund, och jag och Louise ska typ vara några berättare på gruffet i ciozza (om du inte fattar vad jag snackar om, så fråga mig, orkar inte skriva), typ en emo och en fjortis (sorry, men jag kan inte sluta använda uttrycken hoppas ingen tar illa upp) som ska komma fram då och då och berätta lite småsaker, jämföra med nutiden mm. Vet inte riktigt hur det kommer bli men det blir säkert kul.
Och nu har jag fått en ny bas-tid efter orkestern. Haha, jag kommer aldrig orka koncentrera mig så sent på kvällen en onsdag klockan 20.20-20.40 menmen, snart kommer jag förhoppningsvis få byta lärare så då slipper jag det :D
Imorgon ska jag och mammi kolla på kontrabasar. Sånt gör Ellabella happie :D
Ha det så bra, och kärlek till er, ni vet vilka ni är! <3

Kommentarer
Postat av: Alven

jag blir faktiskt ledsen när du säger fjortis till mig:( det sårar mig djupt..

Skojja! Hihi.



Lolligt.

2009-09-28 @ 20:59:48
Postat av: Louise

Du är värd det miljontals gånger, tro inget annat. Älskar dig så och hoppas att du inser hur många som verkligen gör det <3

2009-09-28 @ 21:58:47
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0