matteläxa, har lovat att laga mat, måste kunna låtar utantill...

... Ibland får man känslan av att man inte räcker till.
Men jag ska börja laga mat om 5 min så dethär blir en kortis.
Idag var en seeeg dag, från 8:15 till 15:40... Suck, inga direkt raster heller, snarare springa från sal till skåp till sal... Men vi fick håltimme på spanskan av okänd anledning. Yey :D då gick jag och Anna<3 till tegnérlunden och njöt av kanske årets sista sommar, sägs ska bli mulet snart, sen blir det väl kallt....
Glömde skriva att det var orkester igår, var såå kuul och jag och Anna (en annan Anna :P) och Louise fick skrattdamp som vanligt ;P Sen fick vi reda på oväntad fakta... (kan berätta om du ber snällt)
Vi ska öva på lite annat idag också, så det blir kulturskola igen :):)

Men tiden tickar, dags att laga böngryta, bye :*

Kommentarer
Postat av: louise

oväntad fakta... ja, det var nog det jag minst av allt förväntade mig höra!

fattar inte vad det är med det där rummet som gör att jag börjar skratta hela tiden... hahahaha, nu kom jag att tänka på hundbenen xD

2009-09-11 @ 07:04:20
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0