Nu är det fredagsmys...!

NU är det slut på veckan, det är dags för FREDAGSMYYYS!!! Haha, tänk vad en olw-reklam kan förändra vad man säger en fredag... ;)
Nu har jag sprungit runt i hela huset och packat ner allt som ska med till hajken. Som vanligt så ojjar jag mig över att jag har glömt nåt jätteviktigt... Jobbigt! Men nu har jag gått igenom allt jag över huvud haget kan komma på, så nu bestämmer jag att jag inte glömt nåt :P sådeså!!
And then I'm gonna spend this fredagsmys with Louise and her lovely sister Karin <3
puss på er och ha det myys! ;)<3

Kommentarer
Postat av: louise

ok, jag förstår <3

sällskapet den här fredagen var ju inte det sämsta, milt uttryckt ;)

2009-09-18 @ 21:54:55
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0