Ska försöka vara lite duktig och uppdatera bloggen lite...

Halloj!
Ska snart springa till tåget men ett litet inlägg hinner jag nog med ;)
Idag ska vi ha en heldag i Björkhagen (någon som har hört talas om det över huvud taget?) Då vi ska typ leka Catch the flag, springa skoljoggen och lära känna folk i vår korridor. I vår korridor går klass 7-9 AB, kanske lite svårt att fatta men jaja. Vi ska samlas vid kärrtorps station, och om jag åker vilse så har jag inga pengar på mobilen... Haha, livet är svårt :P
Och nu är vi förresten jätteinne på att köpa en segelbåt!! Kanske Wilma, min fasters gamla båt, eller också en båt vi hittat på nätet som är 31 fot lång och lite bredare än Wilma. Den verkar jättefin och i bra skick och så. Men namnet är inte direkt det finaste jag har hört: Quack... Vi döper helt enkelt om den om vi köper henne (namnförslag??) Vi ska åka och titta på henne på söndag.
På lördag är det Solnadagen och som solna-kulturskole-veteran så måste man ju självklart vara med och spela. Jag ska spela Pachelbels Kanon med några fina sötmänniskor, och sen ska jag spela indianlåtar med andra människor, typ fioler och blockflöjt... (ok töntgruppoen)

Dagens tummen-upp: på teatern ska vi spela En Midsommarnattsdröm av Shakespeare, ska bli så kul!! :) :)
Dagens tummen-ner: Jossan kanske har fått svininfluensan :S Krya på dig gumman!! <3

Nu är det dags att springa, Puss<33

Kommentarer
Postat av: louise

andra människor? töntgruppen om jag får be!

ja, det ska bli så kul med chiozza!!! :D

2009-09-09 @ 14:41:17
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0