Tack tack tack Louise <333

Som alla förstår så mådde jag inte särskillt bra tidigare idag. [inga kommentarer]

Jag mår fortfarande rätt dåligt, men min ängel kom och räddade mig. Du är bäst. Nej, det räcker inte, du är mer. Du är så fantastiskt underbar och jag vet verkligen inte vad jag hade gjort utan dig, särskillt nu i dessa tider. Så snälla, tack Louise, jag har uttryckt mig alldeles för milt, men du betyder så sjukt mycket för mig. <33 Som jag sa så skulle jag kunna stå i en timme och rabbla upp allt bra med dig men det skulle ändå inte räcka. <3333 <3

Och tack, tack alla ni andra som skulle ta emot mig om jag faller. Kan inte förklara hur mycket det betyder för mig att ni finns här för mig. Nu börjar jag nästan gråta, ni är så otroligt snälla och bäst allihopa. Jag vet inte hur jag ska kunna berätta hur bäst ni är. Och än en gång, tack snälla ni. Det är tack vare er som jag fortfarande står här. Puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du säga! Det är du som är bäst! I hope you know I love you -Annars...MOahhaa



Nej nu mpåste jag vara lite seriös här, annars kommer jag inte vara konstig..

2009-09-24 @ 19:56:11
Postat av: Alven m fl

Jag erkänner, mitt inlägg kan misstolkas lite men min poäng var att



VI ÄLSKAR DIG ELLSEN!

2009-09-24 @ 20:05:08
Postat av: loppisoppi

du betyder så sjukt mycket, du är också underbar och bäst och jag kommer aldrig att släppa dig. pusspuss älskar dig <3

2009-09-24 @ 21:26:13
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: loppisoppi

du betyder också sjukt mycket! du är bäst och underbar och jag kommer aldrig att släppa dig. pusspuss, älskar dig <3

2009-09-24 @ 21:27:30
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0