Tjosanhejsan.

[VARNING: TEXTEN NEDAN KAN INNEHÅLLA EXTREMT MYCKET GRAMATIK-OCH-STAVFEL. VI BEKLAGAR DETTA]

Idag har jag varit allmänt frånvarande hela dagen. Typ lyssnat med bara ett hlavt öra istället för två (mobba mig för fula uttryck), suttit och tittat rätt ut i luften och sett allmänt frånvarande ut. På orienteringen gick jag och Figge vilse i lilljan-skogen, haha xD det är ganska svårt att lyckas med. Sen gick vi till Björn och snackade politik. Haha. Min förmiddag var lite skum :P
Sen malde eftermiddagen på med knappt lunch i magen och So, No och musik. Sen var det teater. Louise var lite skum (latteskum asså) Men så blir man väl när man umgår för mkt med en sån som jag...
OCh nuu är min hjärna för seg för att göra nånting annat än sova. Puss! <3 / :-#


Kommentarer
Postat av: louise

latteskum är gott, slurp!

och om man umgås med dig blir man... extremt lycklig. puss

2009-09-21 @ 21:41:59
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0