underbara DUSCH!!!!!!

Efter en helg av nästan samma kläder hela tiden, springa runt i skogen, gå med tunga ryggsäckar på ryggen i lite för varmt klimat i jämförelse med vad man har på sig... Vad vill man ha då när man lyckáts ta sig hem? Finns bara ett alternativ för min del: DUSCH!!! Så nu när man sitter här i helt nytvättade kläder, har duschat och tvättat håret, haft i min älskade Aussie hårinpackning och smörjt in med body botter, DÅ är man lycklig!!

Hajken har varit jättemysig och rolig, vi invigde de nya för i år, och det blev faktiskt riktigt mäktigt! Sen lärde jag känna en ny tjej, Matilda, och sen lärde jag ju känna en massa andra bättre också. NU har ju min älskade Annich kommit hem (äntligen) efter tre år i Arizona, USA. Hon har börjat på scouterna igen, och även om åren har gått sen vi var bästisar i lågstadiet sitter vänskapen i <3
Mycket flum har det också blivit, och lite sämn, så nu ska jag bara sitte i soffan och göra ingenting fram tills middagen, sen ska jag gå och lägga mig tidigt för att sen gå upp klockan kvart över sex im orgon som vanligt. Puss på er och ha en bra söndagskväll! <3

Kommentarer
Postat av: louise

ååhhh, sann lycka! ses im darling <3

2009-09-20 @ 19:17:59
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0