vi räknar dagar, räknar år, en skymt av solen doftar vår, snart kommer regnet som en våg och skjöljer bort... Allt som inte är musiken

Texten är från låten FF med Kent, bara så att ni vet.
Fårlåt för ingen uppdatering senaste onsdag-torsdag, det är bara det att de är de jobbigaste dagarna då man inte riktigt hänger med allt. Läxor, skolan, aktiviteter...
Igår innan scouterna var jag hos Alven ett tag och hon fixade mina naglar i rosa, lila, vitt och såna där diamanter.
Några korta snabba:

Mitt abbonemang börjar funka idag, så smsa så blir jag glad :)
Nagel-diamanter är bra att ha om det kliar nånstans och man har för korta naglar. (mosstolka inte)
Scouthajk ska jag på i helgen lördag-söndag, kommer inte nås på mobilen då
De kallade min Ise av Madeleine Krell är en av de bästa böckerna på länge! Rekomenderar!
One of the best for me vill jag hälsa till. Du får mig att gå upp på morgonen i denna tid då jag inte mår perfekt direkt. Du vet vem du är, och hoppas du vet hur mycket jag älskar dig! <3
Matte-läxa är det dags att göra nu, pussinuss!


Kommentarer
Postat av: louise

nejdå, det var bara det att hon sprang omkring onormalt tidigt på morgonen ;)

om det är jag, och det hoppas jag verkligen, så hoppas JAG att du vet hur mycket jag älskar dig och jag är glad om jag kan få dig att gå upp! ;) <3

2009-09-18 @ 08:04:55
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Alven

HaHA! Jag mosstolkar jättemycket!! MOahahahahaha

2009-09-19 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0