Bloggtorka, gosingar, teaterföreställningar och spanska!

Ja, det är vad jag har ägnat mig åt de senaste dagarna! Vår(a) föreställning(ar) blev jättebra, jag är iaf jättenöjd. Det klart, lite behåblottningar, troschockar och felsägningar lite här och där, men det hör väl till! ;)
Och idag (som btw är alvens 14årsdag, GRATTIS) hade jag tagit ledigt hela dagen pga skolföreställningar men den på dagen blev inställd så vi fick en ledig eftermiddag efter 10-föreställningen i soolen :D den utnyttjade jag, Hanna och Louise genom att låna och spela musiik :D och sen åt jag och Louise och Alva och hennes släkt födelsedagsmiddag. Det var jättemysigt.
Nu är jag jättetrött och lite flamsig och har bytt språk på facebook till spanska, haha det var faktiskt riktigt roligt :)
men nuuu ropar sängen på mig, cíao! :*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejsan gulle! <3

Lessen att jag inte kom på föreställningen, glömde helt bort!! =(

Men jag kommer iaf på soarén (a)

Och kanske eran konsert nästa helg.

Pussi Gussi

2010-04-20 @ 12:36:19
URL: http://www.realmimaa.blogspot.com
Postat av: louise

Bra det gick att spela den där Agersnap xD jag frågar Ingvor om hon har något.

2010-04-20 @ 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0