det är inte kommenterarspam direkt om jag får säga så...

jaja, hursomhelst. Detta var ännu en bra dag i mitt (inte alltid men iaf just nu) bara bra liv :D orkar inte skriva om igår, så vi går direkt på idag istället... Imorse cyklade jag till skolan igan, och det är verkligen en så mysig och härlig start på fdagen som man kan få, med sin fågelsång och sjöutsikt <3
I skolan gick väl allt på som vanligt, på lunchrasten gick jag och alva till Musikbiblioteket för att leta reda på någon duett för kontrabas och flöjt som vi ju råkar spela. Det är verkligen helt otroligt vad mycket musik de har där!!! Allt från viola da gamba-konserter från 1700-talet till Melodifestivalen 2010. Rekommenderar det verkligen! :)
I alla fall, letandet tog en liten stund och jag blev sen till spanskan där vi övade på olika kroppsdelars namn. Några tyckte att vissa ord var jätteroliga... Jaja, hursomhelst, sen fick vi träna till soarén och lite sånt och det var roligt som vanligt och sen var det so-förhör och SEN slutade vi! Pust! Då tog jag min lilla lila älskling-Crescent och trampade hem till Louise där jag åt middag, övade manus, tramsade och hade det allmänt jättebra som vanligt, sen åkte vi och hade teaterrepetition. Det börjar dra ihop sig!
Nu har jag finailly fått komma hem och jag är trött och skriver typ fel hela tiden. Imorgon är det fredag och sovmorgon. Fan vad jag älskar mitt liv. Godnatt

Kommentarer
Postat av: louise

MUSIKBIBBLAN!!!!!!! <3<3<3

du och jag ska fanimej bosätta oss i den där lilla källaren. vad tror du ett rum kostar?

2010-04-16 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0