Det ska snöa idag...

... men jag kan och vill inte tro det. Men jaja, jag struntar i att cykla iaf. Igår däremot cyklade jag hela vägen allt som allt två mil och det kändes jätteskönt! Innan det övade jag och tre snygga tjejer på en sak vi ska uppträda med nästa torsdag på någonting som heter soaré och DÅ FÅR NI TA OOCH KOMMA! Hihi, nej ni måste inte ;) men jag skulle bli väldigt glad (a)
Jag ligger redan fem minuter sent i morgonplaneringen, jag ska egentligen borsta tänderna nu, såå, ha en bra dag! :*

Kommentarer
Postat av: Losi

Morgonplaneringen är superviktig ju! Haha, i alla fall för kontrollfreak

Jag villllll komma på soarén. Ni får ha i åttan och nian med!

2010-04-21 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0