freedag :D

Idag tänker jag låtsas att det är fredag hela dagen, eftersom att det är ledig dag imorgon :D Imorgon åker jag till mitt ölskade landställe som ligger låångt ute i skärgården. Det är helt underbart där <3 Sen ska jag ju dit med min underbara kusin så det blir ännu trevligare :D :D
Herregud, för exakt ett år sedan hade vi våran soaré :S det känns som mycket längre sen... mycket har hänt... både bra och dåliga saker... :/ Jaja, jag vill som vanligt tacka alla som står vid min sida, hade aldrig klarat mig utan er <3
nej, nu ska jag sluta vara så känslosam. Haha, kommer ihåg inför soarén hur jävla mycket jag stressade med allt. Men sen blev det ju bra :D jag måste säga det; Jag älskar min klass, alla har inte kommit bra överens alltid, men jag tycker att det funkar bra och att ni är en jättefin klass som jag aldrig skulle vilja byta ut <3 7A is the shit :P
Nu är det dags att göra sig i ordning, april april!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0