Hej.

Herrejösses vad jag stressad jag var igår och vad failad en sak blev. Men det kommer nog gå att skratta åt om ett tag ;)
Det gick jättebra med grejen inför soarén, då hade jag mörk och lite hes röst men det var ingenting jämfört med vad jag fick sen. Nej, jag röker inte, dude I'm förkyld! ;)
I alla fall, idag kom det efterlängtade, jag cyklade till skolan!!! :D det var jättehärligt, verkligen en underbar start på dagen. Det blir en vana för mig nu, kanske inte om det regnar men annars så! Sen tog jag faktiskt pendeltåget hem, men det var för att Alva följde med och var här en kortis i solen <3 gud vad jag älskar våren!
Ooooooch, jag har ont i halsen och sov jättedåligt inatt och igår natt för att jag är sjuk :/ så, det blir en uppvilningsdag eftersom hela resten av veckan blir kaotisk med extrarep, föreställningar och sånt. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0