Hit och dit, hit och dit, jag har sprungit hit och dit...

Jag har 12 saker jag måste göra den kommande veckan. Kanske till och med mer. Jag skrev ner en lista på allt jag behövde göra (tack för tipset, louise!) och nu känns det inte ika stressigt som förut. Men fortfarande.
Jag var på väg att bli utbränd förra året vid den här tiden. Jag vill verkligen inte att det ska hända igen. Jag har haft väldigt ont i magen den senaste veckan, har trott att det är både det ena och det andra; mensvärk, laktosintolerans men nu tror jag faktiskt mest att det kan bero på magkatarr. Jag ska fortsätta min testvecka som laktosintolerant, men jag tvivlar ganska starkt på att det är det... Tack, nu har jag fått gnälla lite.

Kommentarer
Postat av: Losi

Åh, jag vet hur du känner dig! Men bra att du fick lite mer kontroll nu iaf. Det lugnar sig snart. Säg till om jag kan göra något, btw! Lite fix och trix är aldrig fel ;)

2010-04-23 @ 15:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0