klackskorna är på, håret är plattat, klänningen sitter som den ska, nu kan festen börja!!

Hejsan!
Jo, vi har studiedag idag och nej, jag ska inte på fest :P det är det att jag ska ju vara konferencier på soarén och då ska vi göra en förberedelse till det idag (tänker inte avslöja vad) och då var jag tvungen att vara såhär fin :D
Jag äger ingen egen plattång men jag hade bestämt mig för att ha platt hår. Vad gör man då om man heter Ella? Jo, då går man upp vanlig vardagstid på studiedagen, åker till Louise, tar en morgonfika innan hon ska till skolan och lånar hennes plattång :D haha, sån är jag :P Nu ska jag strax åka in till stan för att göra dessa förberedelser och sen ska jag typ direkt till teatern och bachrep. Haha, herregud vad jag flänger runt xP menmen, that's me.

BTW så har min uppdatering varit lite dålig som ni kanske märkt, och det är helt enkelt för att jag inte har haft lust att blogga. Inte för att jag mår dåligt eller så (eller, jag har ganska ont i halsen men det hör inte hit), jag har bara inte haft lust, och jag bloggar ju för att jag tycker det är kul, så ja. Men, det kanske blir mer uppdatering senare, eller inte. Det vet ingen ;) Ha det så bra så länge, pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0