låv.

Jag stavade fel med flit.
Nu är det påsklov. Sista dagen i skolan gick bra den med, men det var några utanför skolan som jag blev riktigt arga på. Ni som läser detta ska inte ta åt er, jag kan garantera att det inte handlar om er.
Efter skolan åkte jag till Louise. I needed it. Vi satt på balkongen och myste och pratade <3 sen gick vi in och åt middag och så ärde jag henne lite matte-uträkningar :) alltid kul att kunna hjälpa till!
Nu har jag packat klart inför imorgon, då min älskade kusin med familj kommer och hämtar mig för att åka till laandeet :D Vi kommer ha det jättemysigt, jag kommer nog kunna blogga men kanske inte så ofta.
Puss på er så länge och Glad Påsk om jag inte hinner säga det senare! :*

Kommentarer
Postat av: Lossi

Wihoo, låv :D

mysigt vi hade! utemiddagar är nästa steg

2010-04-01 @ 23:05:59
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0