LYCKA gånger massor!

Guud jag är så himla glad!!! Jag har fått jobbet jag sökte på ung omsorg!! Det hade blivit något kommunikationstrassel så de hade inte fått tag på mig, så jag hade inte hört av dem på två månader. Då mailade jag och frågade hur det låg till och nu ett dygn senare har jag fått jobb som vårdassistent på ett äldreboende ganska nära mig!!! :D OOOMG jag är så glad! Haha :P
Och sen fick jag jääätteont i magen när jag drack mjälk idag i skolan på lunchen, och det har hänt förut fast inte lika mycket. Så nu ska jag testa att vara utan mejeriprodukter i en vecka för att sedan kolla om jag kan vara laktosintolerant. Usch. Hoppas inte.
Grattis säger vi till världens bästa storebror som blir 16 år idag! :D <3
och nuu ska jag gå, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0