Ojoj, trött. Och glad.

Trots två timmars sovmorgon så är jag HELT SLUT efter gårdagen. Soarén gick verkligen jättebra, men innan var det lite (mycket) stressigt. Först direkt efter skolan åkte jag och alva för att köpa rekvisita till vårt sångnummer och för att äta, då ringde personer från klassen och sa "VART FAN ÄR NI?! VI SKA HA GENREP KOM FÖRIHELVETTEE!!!" Typ asstress frågetecken? ja. Så vi sprang tillbaka till skolan och när vi kom dit var alla jättearga på oss och sa typ att jag måste också äta, så vi bestämde att vi skulle ha genrepet en timme innan soarén skulle börja och att ALLA skulle vara där då. Då fick jag och alva (stress)äta lite seven-elevenmat för att det låg närmast skolan och sen skynda till genrepet. Som inte blev av för att de som hade klagat mest på alva och mig tidigare kom 40 min sent. Tack. I alla fall, så innan soarén var det lite (mycket) kaos, men själva soarén blev verkligen GRYM! Åh, ibland bara älskar jag min klass.
Och btw har jag egentligen verkligen inte tid att skriva det här, så jag tar och slutar nu. Idag ska vi sjunga in våren i skolan. och jag tänker inte hälsa till Louise som är i Polen för att hon dissade Sverige och åkte till Polen just när det började bli varmt och för att hon dissade vår soaré.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag dissar vad jag vill! Och nu ska jag beratta om nagonting helt galet: jag saknar dig! <3

2010-04-30 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0