;PpPpPPPpP

HAHAHA, ni vet de där grupperna på facebook? Haha, alla tycker de är jättestörande men jag älskar dem  xD haha

I alla fall, som vanligt har jag 7438923 saker att göra, som idag till exempel, efter skolan skyndade jag, Sofia s, Frida w och Mirre hem till frida för att öva inför bröllopet som ör snart (gaah), sen fick jag stressastressa till orkestern och lyckades ändå komma en halvtimme försent. Där övade vi inför konserten va ska ha på onsdag (gaah), sen drog vi över så att jag kom försent till baslektionen. Jag kom hem vid typ kvart över nio och hae då inte ätit ordentligt sen 11. Kurr. Sa min mage då alltså. Menmen, nu har jag ätit och känner mig inte fullt lika stressad. Men nästan.

Nu är jag trött och behöver soova. Så det ska jag göra nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0