så var det rubriknamn också...

Nej, jag är inte lika stressad längre. Det känns faktiskt okej nu. Idag skulle jag ha utvecklingssamtal klockan kvart i sex och jag slutade vid två, så då följde jag men Alva och Greta och shoppade lite. Fattig som jag är köpte jag ingenting själv, men jag dreglade en stund över en blommig kjol på h&m...
Sen ville den lilla gulleungen alva bjuda mig på lite fika på Orange Juice Bar, och jag var sugen på milkshake, så det blev en chokladshake. När jag hade druckit upp nästan hela så började jag få ont i magen och kom på att jag hade druckit mjölk och glass, jag som är på provvecka för laktosintolerans -.- så jag fick jätteont i magen, så jag gissar att jag faktiskt är laktosintolerant :(. Men jag ska köpa såna där tabletter som gör att man kan äta sånt i alla fall, så det blir säkert bra.
Och idag så löste det sig med en sak som tyngt ner mig i flera månader. Det är en otrolig lättnad och du som det handlar om vet vem du är <3
och just det, utvecklingssamtalet gick bra som vanligt, det var det vanliga "Jaa, du når målet i alla ämnen. Trivs du? Ok, vad bra... Finns det någonting du tycker du kan utveckla? Nej, okej... Något annat att tillägga?..." haha, så blir det alltid för mig :P
Nu sitter jag hemma med min syster, bror min är i finlandet, mamma ä på föräldramöte och pappa är på något möte för båten.
Oj, vad långt inlägget blev :O Jaja, nu finns det inte så mycket mer att säga, cíao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0