Tjoo bree din dammsugare (citat av min ack så roliga kusinvitamin)

Hej på er!
Jag har haft det jätttebra under den bloggfria påskveckan. Jag har varit med min fina vän/kusin på mitt fina landställe <3 Eller, vi bodde hos henne men vi har stugorna bredvid varandra så ;) Under själva påskhelgen var det soligt men lite blåsigt. Sen blev det mest grått. Men vi har haft det mysigt, tittat på film, skrattat, spelat gitarr (och skrivit en låt till och med :O det trodde jag inte om mig själv!), myst, shoppat lite, skrattat lite till och haft det allmänt jättebra <3 och sen är det bara åtta veckor kvar till sommarlovet! :O Gud så fort tiden går. Och de veckorna kommer gå extra fort eftersom de är (förhoppningsvis) fulla med vår, föreställningar, konserter, soaréer och mer :D
Yess, så liggar det till. Och jag saaaknar alva, louise och många andra. Men just nu saknar jag mest att spela på min kontrabas som jag av en outgrundlig anledning inte har spelat på än sen jag kom hem för några timmar sen, så det ska jag göra nu! Massor med försenade påskpussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0