Bajs.

Nej. Men asså förlåt.

Skoldagen var helt okej tills i slutet av dagen innan näst sista lektionen då jag var i en högljudd korridor i ca tre minuter. Det var inte bra för min stackars hörsel och min tinitus fick vråldamp och så fick jag så sjukt ont i öronen och huvudet att jag inte kunde fokusera och bara ville gråta. Skolsyster var inte där som vanligt, så innan SO-lektionen som är sista lektionen så fick jag gå. Jag satte mig i biblioteket och bara önskade att det skulle försvinna. Efter ett tag började det kännas lite bättre, och då gick jag på teatern. Det var jättekul att få träffa alla igen :D <3 men tyvärr kunde jag inte glädjas fullt ut pga min hörselåkomma...

Nu måste jag plugga in den SO jag missade, liberalismen, här kommer jag! -.-

Btw, vi har ju fransyskor här nu. De är snälla :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

sv. Det är inte ert fel :) ojdå, ska ändra till kvint nu XD

2010-08-30 @ 20:20:41
URL: http://happydayz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0