Då var sommaren slut...

Hejhopp, idag började jag skolan. Nu är det ju åttan som gäller, med betyg och allt, och jag kan säga att jag är mer än nervös (nu sitter säkert mina äldre kompisar och skrattar och säger aaaw, menmen)... :S Men jag fick iaf ha kvar en av våra bästa lärare som det inte var säkert att jag skulle få ha i år :) vårt schema är lite sådär, well... det duger ;)
Jaa, de flesta brukar gå i skolan typ 20 minuter första dagen, men vi kör såklart med en heldag från 9 till 2 -.- först fick vi massa information av mntorerna, sen fick vi skriva medans de andra hade samtal med mentorerna. Haha, jag orkade inte anstränga mig och skrev en vääldigt seriös dikt som hette Hästar Har Också Rumpor ;D
Men trots allt tycker jag faktiskt att det är kul att börja skolan igen... haha skratta om ni vill ;)

Efter skolan gick jahg och Alva till drottninggatan, jag skulle köpa en ny kalender :) jag hittade en rolig som man skulle göra sin egen framisda på. Haha, gissa om min ska vara blommig? (höhö jag älskar blommor <3)
Efteråt åkte vi till Solna och jag utnyttjade mitt presentkort på Åhléns. Höstkläderna var så gråbeiga och tråkiga, så jag köpte ett vitt linne och ett par BLOMMIGA shorts med hög midja på sommarrean :D jag är glad och det känns som om sommaren inte är slut riktigt än när jag har de på mig :)

Det hände en jätteläskig grej på vägen hem på bussen. Jag var jättetrött och så var det jättevarmt och kvavt på bussen och så körde busschauffören jätteryckigt, så jag började må SÅ SJUUKT illa och blev tvungen att gå av 4 stationer innan jag egentligen skulle och då var jag såhäär nära att spy så fick jag sitta ner på trottoaren i typ 10 minuter :S
Usch.

Nu är jag bajstrött, godnatt. <3

Kommentarer
Postat av: Zigge - the one and only

Gissa vilka mina favoritbokstäver är?

H Ö

HÖHÖHÖHÖ

2010-08-18 @ 21:31:50
Postat av: Losi

Jag säger bara shit vad åren rinner iväg, eller hur?! Gud, du får betyg! :O och går i åttan! Jisses, man...

stackare med bussen :(

2010-08-18 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0