Detta fält måste fyllas i...

Jag måste bara säga att jag blev väldigt nöjd med det senaste svenska inlägget, och så vill jag säga att jag mår bättre nu.

Idag var den sista dagen på sommarlovet för mig. Visst känns det lite deppigt, men jag är också taggad för att börja skolan igen :) nu blir det ju betyg också... :S menmen, det får gå som det går...
Så den här dagen har jag bara låtit rinna ut i sanden, har typ inte gjort någonting, tills lite innan fyra då jag åkte till Kulturskolan för att repa med mina fina fiolister (jaa, klart jag vet att det heter violinister ;)) eftersom vi har ett litet "gig" på lördag, haha, vi ska spela på ett bröllop :) det blir nog kul. Sen ska jag och Louisi vara barnvakter till två bebisar efetråt :D det blir myyysi <3
I alla fall, sen efter repet gick jag till Louise och åt middag där, och nu är jag hemma :)
ha det bra! Puss&kram <3

Kommentarer
Postat av: fiolistlouisi

hoho, min nya header är BÄST <3

och du är ännu bättre! <3

2010-08-17 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0