Fredag den 13... oooooh :s ;)

scary... haha nejdå ;)

Ja, sen vi hördes sist har jag hunnit träffa inte mindre än tvåå kompisar, klippt een gräsmatta och sola ute på tomten maassor ;)
Under min händelselösa dag i onsdags bestämde jag mig för att sätta på min bikinin och gå ut och klippa gräsmattan och bli både lite rik och lite brun på samma gång :P så så blev det, och när jag var halvfärdig ringde alven och frågade om jag ville följa med och se hennes brorsas band på Ung08 samt om hon fick sova hos mig. så klart att hon fick ;) så när gräsmattan var färdigklippt och lilla elli hade ätit middag så åkte jag in till kungsträdgården.
Deet var inte riktigt min grej, men jag fick se alvas brorsa i alla fall! På vägen hem köpte vi morötter och djungelvrål 5 min innan affären stängde (Y) :P Det var trevlish :D

På torsdagmorgonen åkte alva till landet, och så vart det bara jag och syrran hemma. Vi hade en nice varm dag ute i solen :) på eftremiddagen ringde pappa och frågade om vi ville bada från båten. Såklart att vi ville, så vi tog pendeln ut till båten och badade och hade mysig picknickmiddag med hela familjen <3
Så kom Louisi där på kvällskvisten och gjorde oss sällskap, sen sov hon också här. Det var mysigt <3

Nu har Louise åkt iväg och jobbat, och jag och syrran är än en gång ensamma :P men snart ska jag träffa Lovisa och det blir kul, för jag har inte träffat henne på.... länge.

Haha, jag känner att jag skriver ganska slarvigt, typ utan punkter och stora bokstäver, haha, jag har nog varit ifrån skolan lite för länge ;)

och JAAG FYYLLER ÅÅÅR SNAART :D och förlåt för ett så långt inlägg, kram på er alla och lycka till på olycksdagen... ;)


Kommentarer
Postat av: Louisi

Så mys det bara kan bli med diggggg, min bästaste bästaste älsklingselli <3

2010-08-13 @ 15:48:02
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0