Gud vad ska jag säga...

... Jag har haft en sån überunderbar sommar och har inte haft såå mycket tillgång till datorer, såå... FÖRLÅT!
Men jag har haft det helt fantastiskt, och nu får ni se lite bilder som utvärderar min sommar 2010 (jag har bara tagit med bilder på mig och personer jag vet tycker det är okej att jag publicerar bilder på dem):



(Ååh, nu längtar man tillbaks!) härliga sommarkvällar på västkusten på mitt landställe med min fina kusin Hanna <3 (som jag dock ej vågar visa på bild)



En bild säger mer än tusen ord, kärlek till mina kära vänner och sommaren säger jag bara <3 (båda bilderna ovan är lånade av min fina kusinvitamin)



Stek säger jag bara ;) <3



Sen var jag och träffade mina snygga Ålmörtar på Stråklägret i Orsa, finns många fina bilder på dem men... ja ni vet ;) så hä är en fin bild på mäj och min kömpis låwäjs bara ;)



HAHAHA, knasig bild på knasiga personer på en knasigt KUL läger! Båda bilderna ovan är lånade av finisen Amanda :) <3

Här skulle jag lagt upp en fin bild från körlägret jag var på, men det fanns ingen där bara jag var med såå... ja ;) Det var jättekul iaf! Vi sjöng i kör 5 timmar om dagen och jag hade verkligen jättekul! :D



Åter till landet igen, och så kom Louisi och hälsade på en snabbis med sin fiol :) <3 sen tog semestern slut och det var dags att åka hem :(

Nu väntar en lugn vecka hemma i stan, födelsedag och sen skolstart! :D
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: louise

åhh, sexig tjej längst ner!



men en älsklingsålmört på de andra <3

2010-08-09 @ 20:36:22
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0