Min dag :D

Det finns en dag på året som bara är min. En dag då alla bryr sig lite extra om just mig. En dag då allt går till precis som jag vill ha det. Och den dagen är idag.
Min dag började med att jag blev väckt klockan sex på morgonen med sång från nästan hela min fina familj och frukost på sängen och paket. Jag fick många fina saker jag hade önskat mig, och den allra bästa presenten var nog min nya älskade Tempurkudde <3
Redan nu, klockan halv nio på morgonen har jag fått 14 stycken gratulationer på facebook, och det uppskattar jag så mycket.
Idag är det Min dag, jag, som varken är tjock eller ful, som varken är elak eller störd, utan som är en älskvärd person som många tycker om. Idag fyller jag 14. Grattis till mig. :)

Kommentarer
Postat av: losi

så bra skrivet, som alltid. älskar dig, bebis <3

2010-08-16 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0