ojdå, här var det ju dött...

Jag får be om ursäkt, men när det är mycket att göra så kommer bloggen tyvärr sist i prioriteringen :/ ;)
Jag är inte alls yr längre, men det var väldigt jobbigt när det höll på! I lördags spelade jag och mina spelarhomies på ett bröllop, och direkt efter det och efter att vi lämnat basen hos lilla snälla alicia som bodde i närheten och kunde ta emot en bas så åkte jag och Loppsie till gärdet och var barnvakter till två 6-7 månaders gamla bebisar  <3 ååh, bebisar är verkligen min grej, trots att jag fick sjunga 500 sånger för dem innan de somnade och trots att min tinitus blev några steg starkare den kvällen så hade jag det jättebra!
Och, i alla fall, nu har skolan nästan dragit igång som vanligt, herregud, det kommer nog inte gå så bra... i alla fall!
Nu måste jag åka, vi ska vara på skansken idag. Typ allsång med alla norrmalms skolor. Hmm... jaja, ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0