Sämst jag är...

nu orkar jag inte säga att jag är ledsen att jag har varit så seg med uppdateringen, för det vet ni redan
Igår var jag med Alvish och såg Toy Story 3 på premiären efter skolanb... DEN VAR SÅÅ BRAAAA!!!! Jag tror man måste ha (som jag) vuxit upp med de två första filmerna för att den ska bli riktigt riktigt bra, men herregud... Jag var väldigt nära att gråta två gånger, storgrät en gång, skrattade massor med gånger och höll på att kissa på mig av spänning! Haha, tönt jag är, men det får man faktiskt vara (a)! :D
Och idag har jag seglat med familjen, och det var så mysigt! Det blåste inte så mkt och så var det sol, så det var bara att chilla galet ;D <3
Imorgon kommer det två tjejer från en fransk kör som ska bo hos oss. Det blir nog kul :) men ska äta nu, men vi hörs snart (ska försöka iaf ;D) <3


Kommentarer
Postat av: louise

hahaha, fett bra film ;)

2010-08-28 @ 19:18:15
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0