sunny day... nja, men söndag i alla fall!

God förmiddag!
Idag kommer det nog inte hända så mycket, förens ikväll, då de där fransyskorna kommer hit :) det blir nog kul, de är typ i min ålder, lite äldre kanske, tjejer, kan prata engelska... ja, det är typ allt jag vet om dem :P de ska bo här i typ en vecka.

Idag när jag duschade så passade jag på att testa min nya hårborttagningsspray, och Alven och Greta ville att jag skulle säga vad jag tyckte om den, så, ja.
här är den. Jag tyckte den var lite läskig och den kändes lite halvfarlig mot huden och miljön. Det kändes lite stickigt på benen efetråt också, och det var lite läskigt :s men den funkade ganska bra iaf, det var kul att testa en gång men det blir nog också min sista :)

Och, ja, bara för att det var så länge sen jag la upp bilder och för att jag är en aning uttråkad så kan ni nu få två stycken, enjoy ;)


Ja, jag är oseriös, och ja, jag tycker att jag passar ganska bra i mittbena (tagen dagen före min 14årsdag)


Mina nya akvarellfärger :) <3
 Nu ska jag... Vet inte :P menmen, vi hörs! Njut av helgen så länge den varar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0