Yyyyyr :(

Usch, det är så jobbigt, typ varje gång jag rör på huvudet känns det som om jag har gått direkt ur Extreme på grönan :( mamma trodde att det kunde vara en förkyldning i balansorganen, blää... Hoppas det inte håller i sig!
Så, jag sitter i soffan hos Louise medans denna överdrivet snälla flickan lagar mat åt mig. Sen blir det mys :) <3
Idag kändes det bättre med yrseln när jag vaknade, och sen var det okej hela dagen under de olika lekstationerna (typ catch the flag och rita gissa spring) TILLS vi skulle köa norsk fylla-staffett. Jag ville inte, men blev tvingad. Det var bara 5 varv, men det satte igång yrseln så att det blev värre än igår :'( baajs :/ menmen, inget att göra åt nu...
Nu tror jag vi ska äta, men ha ett bra fredagsmys allihopa!

Kommentarer
Postat av: Greta

Nu har jag börjat blogga igen, på riktigt! :P www.ggrreettaahh.tk

2010-08-23 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0