14/12

Förlåt att det har varit lite rörigt här på bloggen på sistone. Men rörigt är just vad det har varit. Jag har fått ta en minut i taget för att inte gå i bitar av allt som händer. (ni behöver inte tycka synd om mig om det är det ni tror) Vi har haft en massaa luciatåg de senaste dagarna, både i kyrkan, globen och på företag. Vi har tjänat ihop en himla massa pengar till USAresan också och det är ju bra :) nu, när det kändes som allt var över och att det skulle bli jullov så har vi förstås en skolvecka kvar. Menmen, jag tror och hoppas att det blir en ganska lugn vecka.
De senaste dagarna har också varit mycket sömnfattiga, men sömn har det oftast inte funnits tid för. Jag har inte riktigt sovit ikapp än men jag är på g. ;)

Åh, jag skulle så gärna vilja vara duktig på att skriva. Som typ den här tjejen (jag kan fortfarande inte länka i ord :$) http://hejeyla.blogspot.com/ . Jag älskar verkligen hur hon skriver. Gå in på hennes blogg ni så slipper ni kolla mina trista ord på den här skruttiga bloggen :P
Dags att gå, puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0