jaa, jag försökte iaf :P

Som alla veet vid det här laget så ska min klass + körklass åka till uuuuuessaaaa nästa höst på körresa om vi får råd. Sååå jag tänkte vara lite duktig idag och sälja lussebullarna jag hade bakat på hemkunskapen för att få in pengar. GISSA hur många som köpte (ni som sett på fb får inte svara). Okej då, EN person. Som prutade ner priset.
I feel fail.
Resten av bullarna åkte jag och greta hem till aaalvaa med. Hon har ju skaadats på idrotten och hade ont i ögat (haha, orkar inte förklara men hon ramlade och fick halvt hjärnskakning osv) så jag gick dit och sålde/åt alla bullarna som var kvar (haha, de var faktiskt inte såå många) samt gjorde en ögonlapp till hennes onda öga. Hihihi.

Nu ska jag sluta vara konstig. På bussen hem somnade jag så att jag nästan missade att gå av. Nu ska jag sova. Snart iaf. Godnaaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0