Julkalabalik, minusgrader, luciatåg och allt annat som hör julen till

I år kom snön före julkalendern. Nu är det kallare här i Stockholm än det är i luleå och även (några) fjortisar har långkalsonger på sig. Snön knarrar när man går på den. <3

Nu orkar jag inte skriva lika konstnärligt längre. Igår var det julkalabalik och jag var g-a-l-e-n. Men det var r.o.l.i.g.t (bara för att variera sig lite) ;) min teatergrupp är fortfarande bäst på jorden <3

Imorgon drar luciasäsongen igång. Min klass som vill till Amerika (det låter finare) har gått med på att inte göra färre än tio luciatåg i år, så det gäller att ligga i. Jag tror att alla låtar inte kommer vara lika vackra när den här säsongen. Men så efter ett tag så börjar man saknba dem och så blir man jättelycklig när man får sjunga dem nästa år igen.

Nu ska jag värma upp mina isiga kinder (de är fortfarande kjalla trots att jag var ute för typ en kvart sen) och stryka mitt lucialinne. buss och kran <3

Kommentarer
Postat av: Louisi

Haha ja, det gjorde jag x) <3

2010-12-02 @ 17:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0