kokakola <3

alltså inte den man dricker utan det man gör före jul som resulterar i gott julgodis. :D <3 det har jag gjort idag.

Jag är ensam hemma med mina knäppissyskon, mamy&papy är på party...

Igår sov louise över, vi kollade påå Shutter Island och hon somnade som vanligt :P den var ganska bra! Fast lite jobbig, för man behövde hänga med till 100 % hela tiden för att fatta :P

Resten av kvällen ska jag nog göra lite julgrejs, spela musik och läsa harry potter, jag är på femte boken och pappa tjatar ihjäl sig på mig för atthan precis har läst klart fjärde...
Trävlig lördagskväll på er! :*

Kommentarer
Postat av: louise

knäppissyskonen är roliga ;)

hoppas kolan blev mumsig! <3

2010-12-19 @ 19:14:10
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0