Tralalaa

Tjoohhohohooo vad jag är glad :D

Dagen började med lite familjemys och risgrynsgröt till frukost, sen kom lite kusiner och mormorar och fajesar hit på smaskig jullunch, sen så kom tomten en stund och sen fick vi våra juuulklappar! :D Jag är nu en lycklig ägare till en kontrabas-stol (nördgrej nr 1), en kaffebryggare, en högtalare och lite annat smågrejs C:
Sen så blev det mariokart med syskonen som min süster fick och jag kom sist... haha :P
Till slut så invigde jag högtalaren genom att ha på bra (fast inte för hög, ni vet mina öron...) musik och dansa runt i rummet. Fyfan vad det är underbart! Visst, jag är ingen direkt partytjej, men att dansa runt till bra musik när man har lust till det är verkligen ren lycka <3

Nu är jag lite trött efter att ha skuttat omkring och varit glad hela dagen, så jag ska nog börja dra mig ner i soff-mys-dricka-te-läget nu, efter en riktigt bra julafton. Än en gång god jul på er <3

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

<3

2010-12-26 @ 16:12:38
Postat av: Alven - the one and only

<3

2010-12-26 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0