Underbara vänner har man <3

och det är ju tur! Eftermiddagen/Kvällen tillbringades med några av dem då jag hade först en liten sjungning med alva i biblioteket i solnish och sen en konsert med stråkorkestern i ekensbergskyrkan :D jag är faktiskt ganska nöjd med båda :)

Oj, herregud, tänk att första snön kom den 22 oktober i år. helt sjukt. haha, kom bara på det :P

Jag är inget julfreak, men nu börjar jag faktiskt längta lite <3 det ska bli så mysigt. Och imorgon blir det myskväll med min favvo-kalaspingla. det ni!

Nu ska jag dricka te och läsa harry potter, puss och kram godisspam (hahaha bästa rimmet)

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Läste snabbt och läste odisgran, och förstod inte varför det inte skulle vara ett passande rim. Så kan det gå när ens hjärnhalvor inte samarbetar..

2010-12-16 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0