Åh vilken härlig dag det har varit!

Kanske mest för att jag mådde så himla bra, gjorde nånting jättemodigt och kände mig omtyckt! Jag är så stolt över den jag har blivit, och jag känner mig så bra. Under hösten 2009 har inte alla mina inlägg varit jättelyckliga om man säger så... Men jag är så otroligt glad över hur det börjar bli nu! Tack alla som hjälpt mig på vägen, ni betyder mer än någonting annat man bara kan föreställa sig! ♥

Och, annars så var det scouter idag, vi åkte skridskor (utan skridskor för min del) på en smältande isbana och alla började kasta snöboll och jag frös. Tur att jag bor så nära idrotsplatsen!
Sen imorse kom en tjej till skolan från Non Smoking Generation och pratade lite mer om rökning och snusning. De har gjort det två gånger förut i sexan. Jag tycker de gör ett fantastiskt jobb, det är otroligt bra det de kämpar för, att rädda liv genom att inte få unga att frestas att börja röka m.m. , men jag tycker att det kan bli lite för mycket. Det blir liksom att om man tjatar för mycket om det kan det bli ännu mer spännande. För en del. Men inte för mig :D

Jaja, nu ska jag sova, har i och för sig sovmorgon imorgon, men jag gillar att sova ;) så jag gör det nu. Hoppas er dag har varit lika underbar som min! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0