Atlantis är exakt som Avatar.

Kom på det när jag såg Atlantis igår med min syster ;)

jaha, idag var det måndag, jag gick upp som vanligt och kollade på temperaturen ute: -22°C!!! :S Hur blev det med den där växthuseffekten egentligen...? Usch, tänk om vi hade haft utegympa :S

I alla fall, inatt drömde jag en jättehemsk sak: Pappa kom hem och sa att mamma inte fanns ibland oss längre. Jag kände mig helt tom, visste inte om jag skulle skrika, gråta eller vad jag skulle göra. Dagen efter gick jag till skolan, jag kunde inte ta in ett ord i huvudet. Sen gick jag in till mammas gamla garderob och luktade på hennes kläder. Fyfan, det var så himla hemskt! Jag blev så otroligt glad när min mamma satt vid frukostbordet när jag gick upp imorse <3

Jaja, nu ska vi inte tänka på sånt mer. Min lillasyster har börjat virka. Hon virkar både små saker och små djur. Så nu är hela huset fullt av flugsvampar, prinsesstårtor och pandor.

NU ska jag äta frukost, tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0