Hej!

Jodå, jag lever fortfarande.
Jag tror jobbintervjun igår gick bra, jag missade dessvärre min ordinarie tid på grund av vissa förseningar i tågtrafiken -.- men jag fick som tur var en ny tid. Sen stannade jag inne resten av dagen pga snöstorm. Till middagen kom min faster med familj över, och Loppsie kom också hit :) <3 Vi hade roligt som vanligt, spelade lite Bach med mera. Sen sov hon här också. Imorse gjorde vi Amerikanska pannkakor och det var jättemumsigt <3 hon åkte hem vid ett och sen dess har jag inte gjort något särskillt... eller jo en grej: Testa inte Oboy i vatten. Det blir jätteäckligt. Tro mig, jag provade xD
jag äter morot. Det är gott.
Nu har jag inte mkt mer att skriva om ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0