Hug A Short Person Day!

Hej! Idag är det som sagt hug a short person day och det är även fredag för de som missat det ;)
Idag efter skolan åkte jag, Carro, Sofia, Frida och Mirre hem till Frida. Vi övade lite och sen åkte vi till Vällingby Vårdcentral som skulle invigas och vi skulle göra några sångnummer. Det var ganska spontant och med kort varsel och det gick jättebra! Vi fick en ordentlig belöning för det också, halva summan delade vi på och resten går till festen Frida och Sofia och några andra ska anordna.

Mer idag ska jag nog inte göra något särskillt, kanske öva lite och så men inte så mycket mer. Jaja, trevlig helg och fredagsmys och allt! <3

...Och jo det klart att det händer massa dåligt i mitt liv nu också, men det tar jag med de det angår istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0