Idag har varit en helt fantastisk bra dag!

I och för sig har vädret ju varit rätt grått och trist men det har inte gjort något för att solen inom mig sken så mycket. Det var ett tag sen sist :D

Idag var ju jossans sista dag, och jag hade ordnat en överraskning till henne; en t-shirt där det stod hejdå och lycka till sen hade alla i klassen fått skriva sitt namn på. Jag tror hon uppsakttade den, jag tyckte det var viktigt att hon skulle fårstå att vi tycker om henne <3 Kommer sakna henne <3

Efter skolan så drog jag, Alva och Jossan runt på Drottninggatan. Haha, det är inte särskillt mig, att hänga i stan ;) Men iaf, vi tittade runt lite i olika affärer och sen fastnade vi i en second handaffär tills jag var tvungen att dra vidare till Fridhemsplan för att fika med älskade Louise <3 vi behövde en hejdå-fika innan jag skulle till alperna (oj, herregud, just det vi åker imorgon! :S) Det var som vanligt jättemysigt <3 vi åt varsin semla och satt och myste och pratade av oss ;)





Jag vet att du inte tycker om bilden louise, men jag tycker den är så himla vacker <3 Det här var i somras when it was good, och nu är det bra igen! Och det är mycket tack vare dig och jag kn inte tacka dig tillräckligt. Utan dig skulle jag inte vara den jag är idag och jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Oj, nu blev jag riktigt känslosam, men jaja, jag kanske bloggar lite mer ikväll, men annars blir det här det sista inlägget på lite mer än en vecka :( Jag tror inte de har sådär jättemycket internetcaféer i alperna, men man vet aldrig ;) Men i alla fall, jag kommer hem på lördag nästa vecka, och jag kommer sakna många bland andra personen på bilden ovan. Ha det jättejättebra PUSS på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nejdå, vi är ju snygga jämt! Jag luktar dig nu btw ;)

älskar dig med, och du behöver inte tacka <3 underbara du

2010-02-26 @ 17:41:17
Postat av: Josefin

Jag ÄLSKAR Tröjjan =D <3

Tack tack tack!

Jag kommer att sakna er så jävla skita faan asså så mycket mycket !

Haha xD

Puss och kram!

2010-02-27 @ 21:56:39
URL: http://mimaa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hoppas du har det bäst:D <3 <3 <3

2010-03-01 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0