Lördagskväll i soffan (Y)

Idag har det inte hänt någonting typ (men i mitt huvud har det hänt en del...)...
Såg nyss Melodifestivalen. Gillade inget bidrag så speciellt mycket men det är kul att kolla på ändå ;) Det jag gillade mest av allting var när Glada Hudviksteatern gjorde ett framträdande i mellanakten. Det är en teatergrupp för handikappade och de är helt underbara! Jag var och såg deras föreställning Elvis för något år sen och det var verkligen helt grymt bra. Innan framträdandet ikväll intrevjuade programledaren en medlem av teatersällskapet och han sa att Det viktigaste är att man ska göra det man är bra på, att alla ska få en chans och att man duger som man är. De orden gjorde mig varm och glad i hela kroppen <3 Nu är det nog snart bedtime, det blir en lång dag imorgon med massa musk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0