Men nej...

I svenskan håller vi på och läser En Komikers Uppväxt av Jonas Gardell. Eller, den ska vara utläst till imorgon. Jag tycker den är så otroligt dålig. Den är liksom bara jättesorglig, jättehemsk och jättedeprimerande. Och jag som inte har mått jättebra den sista tiden behöver något positivt, inte sånt här! Nu har jag iaf läst ut den, och då börjar vi läsa Oliver Twist i engelskan...

Dagen har varit bra annars med en ovanligt rolig idrottslektion, en något kortare dag, en ovanligt mysig studiero på Kulturskolans kafé med varm choklad, en ovanligt flummig och skrattig teaterlektion samt en ovanligt korkad väg till bussen. Haha, vägen var att jag glömde gå över bilvägen och tänkte att det kommer säkert fler övergångsställen. Men det gjorde dte inte och jag fick pulsa i djupsnö och få snö inanför stövlarna och halka ner för en hal brant backe ner genom en häck. Haha, jag gjorde inte illa mig men ändå ;)

Nu väntar de underbara läxorna, jag är lite spänd eftersom vi har Fysikprov på onsdag och spanskaprov nästa tisdag... Jag brukar längta till betygen men just nu känns det bra att det är ett litet tag kvar ;) Pussinussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0