Nu är ni lite dåliga på att kommentera igen...

Min måndag var inte lite seg... Det var jättemånga som inte klarade av att ta sig till skolan pga snökaoset. Tyvärr så råkar jag bo vid enn fungerande tunnelbana, så jag fick vara med ända till tjugo i fyra -.- men jaja, vi fick iaf ha musiik igen idag och det var så roligt! Man saknar det verkligen. Tänk er att ha musik en timme varje dag i veckan och sen plötsligt ha ett uppehåll på tre veckor!! Många skulle säkert tycka det var underbart, men inte jag... :) Och det finns iaf en positiv grej med detta jobbiga kalla och långvariga snöväder, och det är hur extra skönt det kommer kännas med vår sen! Jag känner mig väldigt uppåt just nu, and you won't bring me down! ;) Jag har bestämt mig för att strunta i folk som inte vill mig väl, om de tycker att de borde säga något som inte ännu är sagt så hindrar jag dem inte, men vill de inte det så tänker jag bara strunta i dem helt enkelt.
Jepp, så är det. Nu ska jag ha det mysi i soffan med en än så länge bra bok, ha det mysi ni med! <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

från och med nu ska ja börja bli bättre på att kommentera:3 <3

2010-02-22 @ 20:38:47
Postat av: loppsansa

Ojoj, TVÅ kommentarer! :O

Haha.

2010-02-22 @ 20:50:29
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0