PUH.

Känns som om jag inte haft en lugn stund sen 06:15 imorse :S
Vi hade egentligen sovmorgon idag, men jag gick upp vanlig tid för att prata om viktigheter. Tyvärr saknade vi en person som det hade varit bättre om den personen varit närvarande, och jag blev lite besviken på en grej... Jag får prata mer om det med de det angår senare.
Skolan tog en rivstart med fysikprov som gick bra, sen fortsatte dagen med mycket halvklass. Jag slutade halv 4 och åkte därefter till lilla sötisen (alla kan nog gissa vem jag menar xD) och lagade middag och lite sånt. klockan sex åkte vi till kulturskolan och jag började delta i mitt typ fjärde kontrabasprojekt just nu. Haha, ja men jag kan inte låta bli det är så roligt ;) sen var det orkester och bas. Jag älskar verkligen min orkester <3
och (PUST) SEN fick jag till slut komma hem! Nu är jag tröttröttrött och ska bara gosa i soffan med grönt te hela resten av kvällen och sen ska jag soova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0