Själv.

Haha. Jag känner mig nästan lite vuxen. Är SJÄLV hemma, har lagat mat till mig SJÄLV, ätit SJÄLV, diskat SJÄLV och känner att jag klarar mig SJÄLV riktigt bra när jag sitter och läser tidningen som vilke annan tant som helst ;)
Jag trivs verkligen så. Absolut inte för att jag inte tycker om gemenskap, bara det att det känns så härligt att kunna klara sig själv. Detta fick mig att tänka lite på framtiden.
Hur ser ni på framtiden? Hur tänker ni er själva om typ 10 år? Själv ser jag mig själv i en liten lägenhet någonstans i Sverige där jag får klämma in mig själv och min älskade kontrabas som jag spelaspelaspelar på dygnet runt, när jag inte umgås med fantastiska vänner och familj och har det trevligt... Nä, nu ska jag sluta, mitt lilla motto är "Lev i nuet, livet är för kort för att drömma i framtiden" så nu ska jag gå och göra det. Puss!


Kommentarer
Postat av: louisan

Det låter bra, men du får vara beredd att klämma in mig också!

2010-02-07 @ 21:17:24
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0