Sjuuk :(

Jag har jätteont i halsen och känner mig hängig och velar om jag ska gå till skolan. Det jobbiga är att jag inte kan bestämma mig...
Asså så himla typiskt!: Eftersom jag skippade idrotten idag hade jag sovmorgon till 08 25. 07 04: Pappa knackar på dörren och säger: "Du börjar väl vanlig tid?" FAN jag hade ju sagt åt honom massa gånger att jag HADE sovmorgon och att han inte ska lägga sig i när jag ska gå upp för det sköter jag själv!!! Så var den sovmorgonen förstörd eftersom jag är jättekänslig på morgonen och inte kan somna om om jag blir väckt. Dumma pappa D:<
Nu ska jag iaf äta frukost, besitos!

Kommentarer
Postat av: Losi

Stanna hemma och vila och kom på teatern! :D

och nej, jag kan inte skriva på bloggen vad det var, men jag berättar sen...

2010-02-01 @ 09:00:45
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0