ska det vara så jävla svårt att komma på ett rubriknamn?!

Jag skrev ett långt inlägg igår men det lyckades aldrig bli publicerat. Jag har det i utkastet men jag orkar inte publicera det nu ;)

Idag var det en dag utan så mycket dramatik. Det BÖRJAR lösa sig med kollektivtrafikkaoset men de har ännu långt kvar. Vi hade en vikarie på den bajstråkiga tekniken som var bättre än den ordinarie, och vi hittade massa olika färger på limpistols-lim, yaay :D man måste älska limpistol! Vi gjorde ett konstverk av limpistol och gav den till Josefin som ett minne från tekniken, det här blev hennes sista tekniklektion i vår skola :( Hon ska byta efter sportlovet :/ kommer sakna henne <3
I alla fall, Jag kanske inte kan komma till orkestern idag :( :( :( pga inställda bussar och bilköer så mamma kanske inte hinner skjutsa mig :( Men det är nog bara bra för den lilla orkestern att slippa mig för en vecka...

Jag borde ha lust att spela de nya noterna jag köpte igår, men på grund av att jag spelar de så legendariskt dåligt så har jag inte det.

Kommentarer
Postat av: Señorita

Inga kommentarer, men du vet vad jag tycker och det är inte negativt!

Saknar dig redan :( <3

2010-02-24 @ 21:00:37
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

nu ellcorn tycker jag att du ska sluta trycka ner dig själv!!!! Mova på ditt ass o spela bas ;) <3

2010-02-24 @ 21:09:16
Postat av: Anonym

Men snälla älskade du, på vilket sätt skulle det vara ditt fel om det inte gick bra på provet?

2010-02-24 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0