slut på idéer till rubriknamn...

Idag känns det ganska bra för nu har en sak löst sig. Nu återstår bara ett annat större...

Idag hände två stora grejer (förutom det ovan): 1. Vi började jobba på vår musikvideo. På den schemafria dagen på torsdag ska vi i våran klass spela in musikvideos i olika grupper. Jag tror våran kan bli riktigt bra, vår grupp har  valt låten Kung Fu Fighting och det blir nog jättekul :D 2. Jag och fyra tjejer i klassen ska sjunga imorgon på en invigning av en vårdcentral. Pengarna vi får ska gå till en skolfest några i vår klass har anordnat. Jag ska inte gå på festen (discon med superhög volym är som bekant ingenting för mig direkt) men jag är med för att hjälpa dem och för att det är kul. Just det, imorgon är det även hug a short person day. Man ska krama personer som är under medellängden i Sverige (=165 cm för kvinnor och ~183 cm för män). Haha. Jag kommer inte få några kramar ;)

Jaja, nu ska jag gå och laga mat, vi ses! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0